Midsommar är helt över..

Känns rätt skönt att den här helgen är över på någon vis, dock har den varit väldigt kul.

Självaste midsommar afton spenderades hos Robin med folk och grillning.. Dock gillade jag inte cykelturen dit och hem. Och grävlingen som sprang upp framför oss på vägen var rätt läskig faktiskt..

Lördagen bjöd på grill-förfest i hos Elin och Tobbe, lika kul och härjit som vanligt.. : D  Men vi begav oss sedan mot lövsta där de efter ett tag blev lite långtråkigt och kallt men ändå lite spännande. Kul att träffa massa folk, med vissa undantag .. tss ..

Igår när jag och Johannes borde varit som mest slöa ryckte vi upp oss och bakade bullar eftersom jag lovat honom för mycket länge sedan att vi skulle göra de.. Mitt löfte är nu hållet till 100%.

Första doppet i poolen är även taget.. av mig såklart ! :D

Nu ska jag ringa min vän Andreas och prata massa skit snack :p


Sommar sommar sommar ..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0