Onsdag.

Idag när jag kom hem från karln så blev de åska. De mest irriterande och jobbigaste är att de av någon konstig anledning typ jämt blir åska när jag åker från honom lr han från mig.. Och jag som är livrädd för åska hatar ju självklart att vara själv när de är åska. .

Ska dock äta tårta sen så jag blir glad. . Mamma bad mig komma på en anledning till att hon skulle få köpa en tårta och jag sa smart som jag är (och endast för att hjälpa mamma) " du får semester snart "  Mamma nappade direkt även om semestern borde firas imorgon kväll när hon får den .. Mammsen är rolig hon, riktig gottegris.

Och min dröm inatt, de var helt sjukt.. Jag drömde att syrran fick barn och jag och mamma var mest glada för att vi fick shoppa bebis kläder så vi drog från bb typ direkt för att shoppa :p Stört.

image50
minne från helgen .. tss.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0