Tomorrow..

Imorgon är det den stora dagen då Alexandra tar studenten efter 12 år i skolan, känns helt sjuukt ! Kan säga som så att de lär varit kul att se mig ikväll, jag har nämligen sprungit omkring och försökt få alla saker gjorda, observera försökt .  Men nu efter ett antal timmars bökande så är de nästan klart, äntligen. Eftersom att imorgon ringer klockan 04.20. Låt mig då påpeka att jag inte kommer se så fräch ut imorgon, mer som en " hej jag heter Alexandra och sömn är min starka brist " Men vafan, de är nog värte.   Hela dagens planering tänker jag dock ta upp på Lördag istället. .

Linnéa tog studenten idag så varit på hennes mottagning och smaskat i mig massa god mat, great it was ! Och grattis till studenten !


Allt känns så förväntansfullt och underbart ..

Kommentarer
Avsändare: Lisa

Härligt gumman!
Men jag slår dig i att gå upp tidigt. Jag skulle gå upp kl 05.00 men jag vaknade kl 3 ochkunnde inte somna för jag var så himla nervös. :D
Nu har vi klarat av det här iaf! :)
Hur skönt är inte det liksom?

2007-06-09 @ 09:45:05
URL: http://lisahaug.blogg.se
Avsändare: Alx.

Fan också :p men jag hade en stressigare dag iaf :p haha.

2007-06-09 @ 21:43:20

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0