VARNING FÖR ..

Alexandra i bil.. : D Klarade körkortet idag och de är wonderful !! Dock vågar jag nu inte sätta mig i bilen helt själv och åka till syster, litet problem kanske : p   Men om en stund ska jag ta modet till mig och dra iväg...
Man skall nu även passa sig för Johannes som klarade de igår, grattis grattis älskling !  Även om jag hatar att han klarade de dagen innan.. Hmm. .

Ska förövrigt till syster för att lämna min lilla Magda ( dvärghamstern), hon ska få vara där på semester under en kort period.. Kommer sakna de lilla busfröt : (



Glad, glad, glad ..

Kommentarer
Avsändare: Haqvin

Grattis igen! ;)

2007-06-01 @ 18:00:54
Avsändare: Therese

grattis dude. =D

2007-06-01 @ 22:30:14
URL: http://tessilago.blogg.se
Avsändare: Elin

Grattis :) bäst att passa sig nu då, hör jag!

2007-06-02 @ 14:39:07
Avsändare: Elin

Hey. Du är utmanad. Gå in på min sida :)

2007-06-03 @ 15:27:02
Avsändare: Louise

Grattis som fan igen alx :P så jävla härligt att ha någon mer att utnyttja ;P grattis till johannes också för övrigt :D

2007-06-05 @ 15:55:09

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0