1 Maj .

Gårdagen blev nästintill felfri.. Var till seven på kvällen och de var mycket roligt folk där.. dock var vi rätt slitna efter den långa dagen så vi blev inte där allt för länge : p  Men de var kul att träffa alla människor  : )  
 
Slutet på kvällen kunde dock blivit bättre men jag är nöjd ändå : )  Plus att Subway mackor är helt otroligt gott : D

Idag är de en speciell dag känner jag.. för jag åkte hem rätt tidigt och städade. Var liksom tvungen att riva ut alla kläderna i garderoben för att försöka få in de nya kläderna som införskaffades i Ullared och nu är de nästan fixat, tar nog de sista imorn lr en annan dag ..

Och de är även 6 dagar till Saras födelsedag, om man inte räknar med idag.. och våran mjölk vi köpte går ut den
7:e  , sammanträffande som fan ! 

Jag har kommit på att jag vill ha en anka också : D Dock inte en vit anka utan en gul, liksom en levande badanka vill jag ha ..   : D Jag tror de är den lilla touchen som fattas i mitt liv innan de är komplett !




I cry behinde my smile and it hurts me inside. .   
       . Norther - No way back .

Kommentarer
Avsändare: Lisa

köp en anka

2007-05-01 @ 21:55:15
URL: http://lisahaug.blogg.se
Avsändare: alx

jag vill. men de finns bara vita lr bruna.. jag vill ha en gul med orange bred näbb.

2007-05-01 @ 22:45:27
Avsändare: Elin

Hej tvilling ;) nu har jag hittat hit. Vi som skulle ha ett sammanträffande på sista april, men var tog det vägen?

2007-05-02 @ 14:40:05
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0