2007´s frisörigaste rockfest !

Igår var de 28 maj, de datumet alla frisör rockers skulle invardera Birjer Jarl.. Vi hade alltså våran studentskiva igår med temat rock ! Och jag måste då säga att de var askul och de är verkligen en speciell känsla när de är ens egna klass ..  Dedär var typ vårat avslut på dom här 3 åren tillsammans.. Dock har vi väl inte älskat varandra alla 3 år meeen : p   Jag blev iaf klassens banan.. Oväntat : p   Och de är tackvare Rami eftersom han alltid kallat mig banan : D   Lärarna var också kul att se, svartrockare, och en av dom låg på golvet och dansade, haha .. Men pga min feber så fick de bli en rätt tidig kväll och de känns bra att de va pga den och inget annat : p

Idag har jag också insett att vi tar studenten om 1 vecka och 3 dagar.. Seriöst, de är helt jävla stööört !! De man alltid drömt om liksom.. Nu känns de både roligt som faaan och läskigt . Nu försvinner den trygga skolan liksom, bara att börja jobba !  : /

och lite bilder ..

       


Observera att skagentoasten var asäcklig men Louise är allas lilla dammsugare  ..






 

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0