Big Brother ..

De är nämligen så att idag fyller min big brother år, hela 26år..

De är också så att extension:mood idag har avväcklats vilket är en enorm lättnad.. De har tagit så sjukt mycke tid med de där företaget.. Men nu är de över, thii : )

Imorgon är de högbergs studentskiva och de ska bli kul.. Plus att jag ska sola imorgon, utan Johannes så att jag blir brunare : D

Och imorgon skall Linnéskolan gå en hattparad, dvs vi ska göra egna hattar med blommor på lr nått och ha dom på oss medan vi går en parad genom stan.. Och varför detta kan man undra ? JOOO, Carl von Linné firar 300års-jubileum i veckan och sjäääälvklart måste eleverna på Linnéskolan också fira.. "LEVE LINNE" som de står på massa affischer i skolan.. Men om jag får säga min mening.. Vi går sista året på gymnasiet, vi vill inte gå någon jäävla hattparad även om den finaste hatten får ett "jättefint" pris.. NEJ, jag tycker att detta har gått för långt.. !!


Bra . Bättre . Bäst .


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0