Fullspäckad vecka

Denna vecka har varit total fullbokad verkligen.. Är ensam hemma så en hel del att fixa med här hemma, just den veckan på året jag alltid har som mest. .

De som tagit min tid är den underbara dansen.. Dansat Torsdag, Lördag, Tisdag och Onsdag.. och de tre sista dagarna handlar inte om två danslektioner utan Lördagen var en heldag på Estraden, termins avslutningen.. Dock kan jag inte påstå att vi gjorde så bra ifrån oss.. Men Tisdagen innehöll ett antal tränande på Gävle stads teater eftersom de igår hölls en show med namnet The magic of dance.. De är bland de roligaste jag gör varje år, känslan att stå på den där scenen är helt obeskrivlig, allrahelst i år när de var helt slutsålt på biljetter : ) Plus att de faktiskt gick bra och att våran showdance verkligen är rolig, sexigt militär tema liksom : p Tss.  Känns alltid lika tomt efter teatern, men den 21:a är de dags att borsta skorna, dra på kläderna och dra en sväng om igen  : )
l
Denna vecka har varit lite extra bra också eftersom Johannes bott med mig heela tiden.. Hmm, Jaaa.. jag vågar inte sova själv i detta hus men de är faktiskt läskigt med mörker.  Tur att jag har någon som kan offra sig sådär : p Tss.

Idag har jag och Elin varit på marknad och shoppat.. känns som om jag inte behöver nämna vad vi shoppade för alla som känner mig skapligt kan nog lista ut de.. ; p


Älskar dig. .


Kommentarer
Avsändare: Emma

Hej tösa!! Ja visst är det tomt idag!! =/ Man har ju längtat efter teatern ända sen förra gången! Men i höst börjar vi ladda om igen, det är ju "bara" ett år kvar till nästa gång =) Mn det kommer gå fort! Det gör det jämt. Sköt om dig, vi hörs och ses! Kramar // Emma

2007-05-10 @ 19:53:16
URL: http://emmali85.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0