Godmorgon

Idag förväntar jag mycket av mig själv, jag ska ta närkamp med damsugaren ! Jag hatar den och är även rädd för den, den ger mig nämligen brutala stötar så fort den får chansen .. Nu blir de fight mellan oss !

Jag har även lovat att laga mat idag, hade tänkt mig en lugn matlagning och inte en såndär "alx-gör-stuvademakaroner-och-de-glöder-på-plattan"  Nej, den tiden har jag lagt bakom mig.. Lr ? : /

Lär kolla på sista O.C avsnittet för denna säsong också.. De är såå braa : )

Observera att de var åska idag och jag hade någon slags åskdödsångest, de lär ju vara de onödigaste vädret som finns.. De är ju endast en plåga !!


Frukosten väntar ...


Kommentarer
Avsändare: Twins Elin :p

Ha ha, dammsugare som ger stötar känner man igen! Den ger mig stötar så fort den får chansen men :/

2007-05-15 @ 15:34:08
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0