Jag skulle nog kalla de, olämpligt !

Jag är förkyld .. Förkyld med feber .. 
Och detta kallas olämpligt eftersom jag skulle dra en brutal satsning på körkortet nu och att min skiva även är på Måndag .. Dock ska jag vara helt frisk och pigg på Måndag, de är bokat !

Jag vill också påpeka att Högbergs studentskiva var asrolig och när även systeryster kom så blev de ännu roligare .. Lyckad kväll förutom för mina fötter .



Carl von Linné firandet är också helt onödigt, de kostar bara massa pengar .. Lr rätt ord är nog "överdrivet" med hela firandet. . Dom har liksom lagt gräsmatta på gågatan.. Fattar dom inte hur jobbigt de är för mig som går i drömmarnas värld där varje morgon och är van med den vanliga marken, gatustenar, så är de gräs helt plötsligt.. De kan gå illa, riktigt illa !  Så : p


 Heejdå ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0