Muskel lös nacke ?

Jag tror mina muskler i nacken har ramlat ur mig, lr kanske tryckts ihop till små pyttemuskle.. Har iaf ingen ork alls i nacken efter dagens massage, huvudet bara hänger typ : p Känner mig som Sid i Ice age när han sover på en sten ..

Har fått en stark besatthet som innebär " JAG MÅSTE BLI BLOND! " också, så lär fan fixa de inom kort kort kort !!

Min syster är också den bästa, känns som hon verkligen alltid ställer upp om de är nått och hon är som en jätte bra kompis bara : D så ! Plus att hela min familj är sådär underbara !








Kommentarer
Avsändare: Honey

hahaha, hittat din blogg nu :P tänkte komma och hälsa på dig typ torsdagen efter din student:D det är ju faktiskt bara några veckor kvar och jag tror nästan att vi har två år den helgen också, hahaha tänk hastings liksom!!!!

2007-05-02 @ 22:22:26
Avsändare: Alx

Jaa, du måste komma då : D De kan nog stämma för vi åkte väl typ 16e lr nått sånt.. tänk att de är 2 år sen snart. de lär vi fira :p

2007-05-02 @ 22:30:17

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0