Återkommen.

Nu har vi återkommit hem efter våran lilla shopping resa. De kunde nog inte blivit en mer lyckad resa faktiskt. Jag och Elin sov nästan hela vägen ner igår så för oss kändes de som att åka till Uppsala ungefär. Kan de bli bättre ? Väl framme shoppade vi loss som bara den.. De är alltid lika roligt !  Köpt massa julklappar också, de känns så skönt att nästan ha alla klapparna klara.

Idag på vägen hem har vi skrattat en hel del.. Bakluckan gick precis igen, jag och Elin fick precis plats med benen på golvet och jag satt med adventsljusstakar under armarna. Tror inte vi skulle kunna köpt en tröja till typ. Men, vi accepterade läget och jag satt väldigt bra. Nu gled man ju inte runt på sätet utan satt där man satt. Eller så vill vi inte erkänna att vi shoppat lite för mycket.. tss.

Vi har även köpt polkagrisar i Gränna.. Smaskens !

Lite bilder.. dock dåliga.

   
   
 

Kommentarer
Avsändare: Eliin

helt sjukt med packning =P

2007-11-28 @ 19:19:30
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0