Blekfis?

Inatt kom mamma och pappa hem efter en vecka på cypern. Jag känner mig lite sådär utanför just nu eftersom att dom är så bruna och fina och jag sitter här alldeless blek och ful. Så jag funderar, sola solarium eller brun utan sol ? Något lär jag göra för att inte ses som en blekfis brevid mina föräldrar..

Jag fick iallafall en rolig överaskning av dom när de kom upp imorse, förutom en stor påse med massa chokladbitar i så ska vi åka till Ullared och julhandla nästa onsdag. De ska bli så roligt, även om vi nyligen var dit på bussresa.. Thii.

image245

Nu är de dax för lite lunch.
Tackhej.

Kommentarer
Avsändare: Sara.

åh, vad roligt. Jag vill också..
Får man följa med? :p

2007-11-13 @ 14:36:13
Avsändare: Alx

Thii. Om inte Elin vill med så finns de en plats kvar. så du får väl fjäska för mamma och pappa ;P

2007-11-13 @ 17:07:54
Avsändare: Eliin

ja är taggad som fan ja =P

2007-11-16 @ 10:03:36
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0