DispCore

Massagen är avklarad och jag är en ny människa. Typ.

Efter massagen tog jag mig i kragen och åkte till min gamla praktikplats och hälsade på. Ska ha gjort de i 2 månader ungefär men de har aldrig blivit av. Men nu var de lite extra kul när de kommit in nya produkter så jag började genast undersöka dom och läsa i papprena. En sak är säkert och de är att jag inom kort måste köpa schampot för blont hår, luktade gudomligt ! Det nya märket heter Disp Core  och de är våran käre WellaMats som lämnat Wella och nu säljer för dom här istället. Lyft för Disp Core, nedslag för Wella. WellaMats, eller, Disp Core Mats är helt klart den bäste försäljaren.. Alltid lika glad när han kom till skolan förut. Iallafall så fick jag en hårspray av detta nya märke så jag skall testa den inom kort, spännande !

image250

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0