EnVänIParis.

Nu är snön här igen. Det är så fint & mysigt när de är såhär perfekt vinterväder.. Dock är inte bilen redo för detta eftersom den bara sladdar när jag ska svänga, Läskigt !

Idag har jag dragit bort tapeter hos LillMörner och även ätit av hans godis, godis är gott ! Jag tycker jag jobbade på riktigt bra där som "dra-bort-tapetare".

Jag pratade precis med Linnéa på msn. Nu är hon framme i Paris, hennes nya hem i 5 veckor framöver, till en början.. Min hjärna har dock inte förstått att hon åkt efter som jag på eftermiddagen tänkte ringa henne och fråga vad som händer ikväll. Hmm ?

Denna kvällen blir lugn, för lugn känns de som..  Jag sitter här framför datorn och tvn i min ensamhet och funderar på om chipsskålen skall få göra mig sällskap, tragiskt ! Tss . 

image243













I min vackra vita vinter värld ..




Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0