GalnaJobb

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt jobb mer än galet .. Själva arbets uppgiften är inte så kul men allt runt om.. Lunch mötet igår innehöll leka charader och dom blev rätt galna. 

Iallafall så skrev jag ju om att våran tisdag skulle bestå av att göra bort oss.. Tro mig, jag LYCKADES!   "vad har ni för telefonabonemi idag? "  kanske heter mobilabonemang ? Hmm.. Eftersom alla började skratta och även jag så gick de samtalet inte så bra faktiskt..

Igår kväll satte jag mig ner hemma hos Johannes och förfestade, helt ensam.. Spökade även ut mig lite sådär lagom .. Men sen kom Linnéa och Emma och vi gick till seven. Dock är jag väldigt missnöjd med seven, dom jävlarna struntade i att min drink var full med papper.. Men, vi hade iaf kul : )

Nu är jag förbaskat trött efter att ha jobbat och grejjat så ska försöka ta mig in i duschen sen får de bli en tidig kväll..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0