JagBordeSova.

Jag har fått mitt efterlängtade samtal, Sara har beställt de som kommer ge mitt hår ett lyft och förändrig.. Jag är så glad !  Tack för hjälpen Nutt ..

Rent allmänt så är jag bara genom glad idag.. Jag tror orsaken är resan som sker typ inatt, Ullared. Ok, jag är shopping galen och beroende.. Alltså blir denna resa en dröm, shoppaShoppaSHOPPA! Tss. Nu är klockan mycket och jag borde sova.. klockan ringer 04.00.

Och låt mig påpeka att jag är sååå sugen på att dansa, börjar sakna dansen mer och mer nu. Plus att jag lyssnar på "Wind it up" nu, den vi dansade till i våras, riktigt rolig dans! På lördag är de estraden fick jag just veta av Evelina, jag måste dit och kolla !

image253
Vi som dansade ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0