Lördak och Söndak.

Det blev lite shopping i lördags.. Jag köpte mig en fin gran och lite julgranspynt så att även jag kan få ha lite jul i mitt tv-rum. Hittade även ett fint hårsmycke som jag var tvungen att köpa.

Kvällen ´fick planen lugn men de ändrades och det blev People med Syster, Tobbe och hela gänget. Dock är jag väldigt besviken på people, inte alls sådär kul. Men, jag spenderade ju ändå kvällen med mycket roligt folk så nog hade vi de roligt.

Efter att bara ha sovit 4 timmar så var jag rätt trött igår.. När jag försökte sova hörde jag nämligen " Alx, vetu vad? När skalman sover, då kan man inte väcka honom" och så fortsatte de tills jag visste allt om Bamse och hans vänner ungefär. Bamse experten heter Mörner. Tss.

Träningen igår kändes riktigt tuff. Men de är rätt skönt sådär efteråt. Helgens onyttighet blev borttränad förhoppninsvis.

image266image267
image268
Detta är mitt försök att ta kort på en tågtraktor vi åkte förbi
på vägen hem från Uppsala.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0