Paus..

Tänkte passa på att skriva lite mer nu i pausen på Bonde söker fru. Måste bara påpeka att Fredrik och Lena är så gulliga ihop. Dom är ett kärlekspar, helt klart.. Haha.

Imorse fick jag en idé att jag skulle testa på julpysslet som dom gjorde på nyhetsmorgon så förutom att kolla på andra avenyn har jag alltså dränkt mina fingrar i lim. Men jag tror de blir rätt fint när de blir klart ändå. Tss.

Ja, denna dag är nog en såndär hemma-mys-dag, gått runt i mina nya rosa pyjamasbyxor och bara njutit ungefär..



Men alltså, endel personer förstår jag mig bara inte på..
Vafan, de är skrattretande..

Kommentarer
Avsändare: Evelina

härliga bananer :) i västerås.

2007-11-28 @ 22:20:31
URL: http://evvis.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0