Positivt förvånad.

När mobilen imorse 05.45 började spela Lars Winnerbäck - Söndermarken var jag sjuuukt trött. Men, det var bara att bita ihop och skutta ur sängen. Fast jag var nog mer som en sengångare upp från sängen.

Påväg till jobbet från stationen var de en läskig kille som följde efter mig. Och NEJ, de var inte ren slump eftersom han sprang ikapp mig lite då och då. Jag var livrädd men tillslut vek han av.. Upprörd kom jag fram till jobbet och berättade för säljchefen vad som hänt.. De visade sig sedan att de endast var han och jag där idag.. Hmm.. Men vi hade kul. Vi gick och fikade och kikade in massa intressanta kap vi ska fixa.  När klockan närmade sig 12 och lunch så fick jag veta att jag faktiskt slutade 12. Dag före röd dag, hade jag ingen aning om och jag blev positivt förvånad !

image237



Nu är jag hemma och jag är glad. Så nu ska jag slå på en film och vila lite : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0