Sammanträffande?

Under flygresan ner till Thailand julen 2004 visades filmen "The day after tomorrow". När tsunamin sedan drog in den 26 december så hörde jag några på hotellet säga " det är precis som i The day efter tomorrow, snart kommer snön ". Lite lustigt att de var just den filmen som visades på vägen ner..

När alla turister sedan blev evakuerade och äntligen fick åka hem på nyårsafton satte jag mig på planet och kopplade in hörlurarna till planets radio. Låten som kommer är Queen - We are the champions. Den låten tog rätt hårt i den situationen, vi var ju ändå ett full lastat plan med de som överlevde.

Är de något slags sammanträffande eller vad kallas de ?


Inte bästa videon men hittade ingen bättre ..

Kommentarer
Avsändare: Eliin

vad du kommer ihåg då =)

2007-11-16 @ 10:09:13
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0