Städardag.

Jag hatar sånna där mornar när man vaknar flera gånger och inte riktigt kan somna om ordentligt men ändå är jätte trött. Så var de imorse !

Men, jag gick upp och åkte till syster och där blev jag kvar nästan hela dagen.. Vi har städat och grejjat så nu är de så fint inför imorgon då de blir tårtkalas eftersom Tobbe fyller år .. Smaskens.

När jag kom hem så hade jag mycket överskottsenergi så att Sara&jag tog en promenad.. Pratade om allt och ingenting..

Sen hann jag bara komma hem och göra iordning lite oboy innan Mörner ringde, jag hade missat hela kvällen och skulle komma till Elin & Tobbe med desamma. Jag ringde till Syster och frågade hur läget var eftersom Mörner tagit lite öl och hon ville ha lite stöd med dedär två knäppisarna. Så jag åkte iväg.. Och kul var de !


Nattinuffsan..


Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihii ja dom är helt tokiga'

2007-11-18 @ 13:33:17
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0