Träning=Tårta.

Jag gillar den här söndagen lite extra på sätt och vis.. Timmen då jag i vanliga fall står och pustar&flåsar i Aktiveras lokaler spenderade jag hos Elin och Tobbe med massa tårta framför mig. Jag tänker som så, i vanliga fall så går jag minus på söndagar, och då är de lite bättre att gå plus än att bara stå still på noll så jag käkade väldigt mycke tårta.. Rätt logiskt att de är bättre att gå plus, eller hur ? Blev dock sjukt mätt så sen satt jag på en stol och jäste bara..

image252
Jag var så hungrig så glömde ta kort på både
smörgåstårtan&tårtan.
Så tog första googlebilden på ordet tårta.
Hmm, normal tårta ?



Jag gillar att vara lillasyster till min syster och bror.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0