Tvångstanke.

Jag har en riktig tvångstanke, en såndär som jag måste ha koll på.. Den innebär att mina 6kuddar måste ligga på exakt rätt plats. Så fort jag bäddar nytt i sängen så har jag ett visst mönster bara för att jag ska vara säker på att varje kudde hamnar på just sin plats. Detta är rätt jobbigt men, de bara är så..

Nu när jag skulle krypa ner i sängen fick jag panik, ångest och, jag vet inte vad.. Två av kuddarna låg på fel platser (efter att en viss person legat och grisat i min säng hela dagen), dvs att jag inte vet vart de två kuddarna ska ligga nu. Så nu har jag tänkt,funderat & försökt minnas så jag tror att de är rätt nu. Men de känns ändå inte bra ..

image244
Min "tvångstanke-kuddar"

Kommentarer
Avsändare: Lisa

i-landsproblem :P

2007-11-11 @ 12:33:36
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0