Äntligen..

För cirka en timme sedan ringa min telefon.. Jag ryckte till när jag hörde "Din mamma ..." ( min mycket heta ringsignal ) Men tänkte sedan, de är säkert syster som ringer och hör hur de går.. Men jag såg sedan texten dolt nummer och tyckte de såg lovande ut.. De var mycket riktigt dom från Cafét , dom vill att jag kommer imorgon kl11 och provjobbar.. "Självklart kan jag komma" sa jag och nu sitter jag hör och är allmänt peppad och glad.. Jag ska verkligen göra mitt bästa.

Så sen ska jag packa ner min svarta t-shirt och åka till karln. Orkar liksom inte pendla imorgon bitti eftersom de är såå tidigt : P  Får även sitta med någon och skratta till idol då också..

image165



Så håll tummarna nu gott folk..image164




Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0