Arbetslösa Alexandra..

Efter att nu ha jobbat fyra dagar på Caféet så har jag sagt upp mig. Jag trivdes inte alls med själva jobbet, skulle vara överallt verkligen.. Plus att jag tänker inte ta all skit på ett jobb, då är jag hellre fattig och arbetslös.

Men jag och Louise har våra planer och jag hoppas att den kan funka.. Tror vi skulle kunna få de riktigt kul. Haha. En liten ledtråd är att vi ska satsa på att byta nationalitet..

Här postar jag cv:t till våran karriär..

Igår när jag kom hem efter en rikigt stressig dag på jobbet och även tagit de stora steget och sagt upp mig så åkte jag, mamma, pappa, bror, syster och Tobbe in till Gävle. Först gick vi till Churh street och åt, jag är helt fascinerad av de stället.. Jag gillade att få kasta nötskalen på golvet och maten var helt underbar och tallrikarna gigantiska. Innan vi gick vidare till bowlingen blev de ett stopp på "Godis tajm" och han i kassan hade brutalt roligt åt att pappa fick betala alla 6 godispåsarna. Thii.  Bowlingen gick galet bra för mig, jag måste hittat min dålda talang. Jag kom 3:a av 6 och då låg jag bara 36 poäng efter Tobbe som kan de där med skruva och ja, har riktig teknik.. Etta kom bror.. hmmf.

De blev iaf en toppen kväll och jag behövde verkligen de.. Tänka på nå annat än dedär jobbet.

      
Observationer: Gigantisk tallrik, väggarna, discobowling, mitt rosa klot.

Ni är underbara..
image164



Kommentarer
Avsändare: Elin

haha snygg bild på mej då!

2007-09-09 @ 10:48:50
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0