Blänkande pärlor.

Intervjun är nu avklarad och jag väntar på besked om de blir någon dag med provjobb lr inte. Men jag hoppas att dom hör av sig : )

Var till Camilla, våran gamla barnvakt, på smycke party med mamma ikväll. Jag vet inte om de var kul lr fruktansvärt faktiskt, så mycke fina smycken och jag ville bara ha alla! Det blev iaf en ring, som man kan ha på vilket finger som helst eftersom den var typ töjbar med en stor genomskinlig/klar blomma på. Ett halsband gjort av sötvattenspärlor, lr var de saltvatten ? De var iaf rosa och väldigt fint. Sen ett smycke som man kan hänga på valfritt halsdan, de var ett hjärta i något stenliknande material. Så nu längtar jag tills jag får mina nya smycken..

Nu är jag trött så skall ringa och säga nattinuffsan till älslingen sen blir de sova..

Godnatt. .image164







Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0