En ny vana i mitt liv.

Nu sitter jag hos karln och är sjukt trött efter provjobbningsdagen på Cafét .. Konstigt nog känndes ingenting när jag var där men nu har jag ont i fötterna och typ somnar..

Dagen har iaf gått bra, tog ett tag att komma in skapligt men dom var nöjda så imorgon börjar jag jobba.. Blir eventuellt lite längre dag imorgon också.. Så ikväll stannar jag iaf hos Johannes så åker jag hem imorgon istället..

Tänkte nu att jag skulle köpa mig en jacka för denna kalla höst idag, nu när pengarna ska börja rulla in. Men då fanns den inte här i stan så kanske tar en sväng till Gränby sen.. annars blir de beställa.


(Observera att jag gillar idol som faaan)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0