En tanke..

Jag tyckte syster hade skrivit så klokt i bloggen idag, om hur man bara tappar kontakten med så många.. Vissa bara slutar höra av sig, vissa bryr sig inte ens. . Ok, jag är inte den bästa på att höra av mig heller, men man tappar liksom energin till de när inte andra hör av sig. Men vissa vet man alltid finns där, de uppskattar jag.. Och jag har Johannes, och min underbara familj som betyder så mycket. Vi har varit nära att förlora varandra en gång och de får aldrig hända igen, de var de värsta dagarna i mitt liv och bara tanken om hur de kunde slutat får mig att rysa..


Nu ska jag väl leta upp något nyttigt att knapra på..image164






Kommentarer
Avsändare: Elin

Ja...så är det ju...=)

2007-09-02 @ 21:16:36

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0