Fat smash !!

Eftersom jag inte riktigt klarar av den äkta fat smash metoden så kör jag min egna som innebär träning. Ikväll blir de box med Martina, jag vet dock inte hur de ska gå till med tanke på träningsvärken från gårdagen .. Men vafan, fat smash !!!

Martina har även fixat en tång åt mig nu så vi kan sätta i löshår på henne. Jag kommer bli så sugen på att sätta i själv.. Men efter 3år på frisörlinjen så behöver faktiskt håret vila. Urs vad jag har plågat mitt hår under dessa år : / Lånt till kort, brunt till blont, blekning på blekning, löshår, massa slingor. Men efter att ha missbrukat wellas self warming mask så börjat håret återhämta sig faktiskt.. Så vem vet, kanske blir de löshår till julen : )

image174


En underbar tanke ..
image175



Kommentarer
Avsändare: elin

hihii toker....=P

2007-09-17 @ 19:07:35
URL: http://elinhellstrom.blogg.se
Avsändare: Elin

Oh, jag vill också sätta i löshår igen :) Jag jobbar åt Poolia på GE HealthCare, i Uppsala som administrativ konslut. Gör massa kontosuppgifter osv. Hade du fått jobb eller hur var det?

2007-09-17 @ 21:42:03
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0