Galejj på riktigt.

Nu ligger jag i soffan och vilar efter att ha tränat ur all onyttighet från igår. Men ojj vad nöjd jag är med kvällen : )  Åkte till syrran och vi testade kläder och efter att äntligen funnit de kläder som kändes rätt gjorde vi taco som smaskades i stora lass medan vi påbörjade festen. Förfesten innehöll sminkning och allt sådant viktigt och även kareoke och drickspel. Men jag och Elin ville in och köra våran snål kväll så nio tåget blev de. Tobbe, Mörner och Håkan skulle åka senare, till flustret. Men helt plötsligt står de 3 pojkarna i baren på seven och allt drog igång rejält. Träffade massa folk jag inte träffat på länge, så förbaskat kul : ) Lyckad kväll även om en läskig typ förföljde mig.. ( Och även om jag har ett ont blåmärke från tågresan, jävla boord ! )

Tack alla för en underbar kväll. Nu börjar laddning för min och Linnéas kväll .

image190

Åhh, jobbiga jävla ord..

Kommentarer
Avsändare: Elin

Alx, du har inte lust att klippa (TOPPA) mig någon dag? (A)

2007-09-30 @ 21:57:06
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: Elin

Så bra :) Kan du någon dag den här veckan?

2007-10-01 @ 08:02:46
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: Elin

Jag kan väl lite när som helst tror jag. Bara det att jag jobbar till ganska sent =/ är väl hos dig vid tidigast 18 om jag åker från jobbet..

2007-10-01 @ 12:33:40
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0