"Kurra-gömma"

När jag vaknade imorse och skulle äta min vanliga grötfrukost fick jag order av mamma att vakta Nova medans hon skulle handla och greja. Så nu sitter jag och vaktar den lilla krabaten som har somnat. Vi har lekt "kurra-gömma" på ett gott hundvis, jag gömde godis och Nova fick leta. Hon somnade även i mitt knä förut dock måste hon trott att jag var väldigt bred eftersom hon rullade runt och höll på att flyga ner i golvet.. Men jag hann rädda henne men hon blev nog lite chockad för hon kröp ihop så mysigt i mitt knä sen .. Thii.

Dagens träning kan inte bli av eftersom den är typ halva idol, de går inte för sig !! Men kanske hinner med någon promenad under dagen : )


Ge mig sol och värme..






Kommentarer
Avsändare: Martina

nova är en riktig sötis =)

2007-09-18 @ 21:15:16
URL: http://martinafagerborg.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0