Några dagar..

Har varit i Uppsala lite nu, färgat hår med Louise vilket var mycket lyckat. . Louise är nu åter igen blond och jag är utväxtfri så atte, vi trivs..

Louise har nu också postat sitt cv , vi hoppas nu att vårat natonallitets byte skall bli möjligt.. Vi har ju inte köpt folkdräkt än meeen, vi kollar priset och är förberedda.

Igår hade jag en helmysig slappar dag hemma hos Johannes. . Sånna dagar ger mig energi : )

Imorgon skall jag åka och hälsa på mormor och kusinerna.. Var så länge sedan nu så att de ska bli riktigt kul.. Så kvällen fick spenderas hos Elin, måste umgås med henne och Nova innan man ska iväg sådär : )



Jag måste bara tipsa att ni ser dokumentären Loose change,
handlar om WTC och är riktigt tänkvärd och bra..image164

Kommentarer
Avsändare: Elin

NU har ja uppdaterat!! Men bara lite för ja satt på jobbet!

2007-09-13 @ 13:55:23

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0