Nu jäävlar..

Har kommit hem från mormor och kusinerna idag. Jag erkänner att denna helg inte varit den bästa för mig, ätit, kollat på tv, fika, suttit, ätit, fikat osv. Urss..

Men om en timme befinner sig den översvällda alx sig på aktivera och inväntar body attack. De känns som detta pass verkligen kommer bli en "body attack" också. Skall bli stöttad på dessa attacker av Sara och ikväll ska även Martina pallra sig dit : )

Sen blir de nog nå mer pass med Martina i veckan. Vi ska nämligen skärpa oss nu, träna mer och ses oftare. Vi har varit så dåliga på de Marit : /

Träffade även Erik en sväng när jag var hos mormor. Dock hände de lite saker som var väldigt tråkigt. Urs, tänker på er !

 



Jag har världens bästa syster .. 





Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0