Nyttigare liv..

Mitt lite nyttigare liv ger resultat, jag är så nöjd. Inte trodde jag de skulle ge ett litet resultat eftersom jag fortfarande fikar en hel del och lyckas äta godis lite då och då. Men där ser man. Thii =)

Sitter nu och tar mig en äggmacka och lite te och målar naglarna.. Ska snart iväg och fika med Simon innan jag sedan åker till Uppsala.

Jag och syster är väldigt sugna på fest på lördag. Så får se om vi tar en krogvisit , hoppas !  Drömde liksom inatt att vi skulle ut och fira för att jag och Simon hade varit med i en tävling (typ som vi höll på under språkresan, tävlingar i allt ) och vi fick vara med på nyheterna för vi lyckades tömma ett bollhav på IKEA väldigt snabbt lr galant lr nått sånt.. Vi vann iaf tävlingen och de var de vi skulle fira och jag bara log när jag vaknade för vi hade så kul allihopa .. Thii..


Jag är nöjd idag ..




Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihii toker....
ja är tokladdad ikväll =) Men vet inte vad ja ska dricka....vad är de för läsk som man kan blanda marinellan med..har glömt de ja

2007-09-29 @ 09:46:03
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0