Paketväntan.

Idag har jag äntligen fått skickat iväg min beställning till H&M, dock blev den grovt nerskuren.. Men jag är nöjd och glad och väntar nu brutalt mycket tills paket nr1 kommer.. : )

image171

Har visat min konstnärliga sida idag och målat på brors lilla torp. Måste då medge att jag har de där lilla extra som krävs för att få den perfekta målningen.. (?) 

Nu sitter Martina och berättar att hon och Elin ska dra till Norge och jobba och jag tycker dom är så häftiga. Jag skulle också vilja, men ändå är jag för feg.. Bara lämna familj, vänner och karln sådär.. Ni är modiga brudar ! :p

Min och Louises chans har dock ökat med 3ggr vilket för oss känns positivt..
image164



Kommentarer
Avsändare: Elin

FÖLJ MEEEEEED!

2007-09-09 @ 23:26:10
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: Elin

Fina kläder då =)

2007-09-10 @ 22:08:53
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0