Shoppat och klart..

Räknade just på kvittona från helgens resa och fick de till lite mer än 100 varor.. Jag har alltså stor shoppat : ) Är hel nöjd med alla sakerna ! De är alltid lika kul att stå i kassan med helt full "big size" vagn och betala så lite.. Me like it ! Så alltså, jag har shoppat som en galning och mår då helt perfekt nu!

Bussresan gick även kanon.. den är lite mysig på något vis. Och i fredags kväll skrattade jag och Elin åt våran mosters snarkningar så tårarna rann och vi fick bita i kudden för att inte väcka dom andra.. Inspelningen är helt klart skrattframkallande.. Haha.

Lite bilder på shoppingen..

    
  

Även köpt ett par till skor, älskar dom !! Och en helt underbar mjukis dress.. Mitt liv känns så bra i den : )
Fick också mitt H&M paket och mina beställda smycken innan vi åkte så lägger in lite smakprov där med..

  




Kommentarer
Avsändare: Linda

shit snacka om att shoppat loss:P

2007-09-23 @ 16:30:52
URL: http://sweetkay.blogg.se
Avsändare: Elin

det var inte lite grejer det inte :) hur lång tid tar det att åka ner till dit egentligen?

2007-09-23 @ 18:14:23
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: Alexandra

Med bussen nu tog de typ 8 timmar..

2007-09-24 @ 00:38:41
Avsändare: Eliin

härligt syrran....

2007-09-24 @ 09:51:04

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0