SkrotAlx.

Tro det eller ej men imorse skuttade jag upp och drog igång en storstädning. Upptäckte att mitt rum innehöll otroligt mycket sopor. Varför sparar man 2 kassar fulla med kassar ? Jag kände mig verkligen som en skrotnisse.. Rummen som inte hanns med idag får bli en annan dag : )

Efter denna starka insats av mig så åkte jag på massage.. De är så underbart, ryggen känns flera kilo lättare nu : ) Nästa gång ska vi göra en rejäl foskning i min rygg. Vi upptäckte idag att även min höft är sne, och när jag står rakt kunde man se en kurva på ryggraden, not good. Så att, nu skall jag boka tid för knäna eftersom dom tydligen också kan påverka ryggen eller så ryggen påverka knäna. .  Gaaaah, blir galen på min snea kropp, ihopplock hela skiten..
Nu vaktar jag Nova igen, hon ligger och ålar sig på golvet av någon konstig anledning.. Ikväll blir de idol och sen åkta till älskligen, tror jag..

Du & Jag ..





Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0