Två jobbiga dagar.

Min tågresa till Uppsala igår måste jag säga var väldigt äcklig. Eftersom tåget först blev helt kolsvart i Tierp och jag fick en smäll av dörrarna på min hand och för att vi senare körde på en älg. Vilken jävla smäll alltså, urs. Jag mådde riktigt illa efter de, inte så kul att höra hur alla benbitar slogs mot väggen breve mig.. Stackars älg ! Dock undrar jag hur älgens ansiktsuttryck var när den såg tåget.. Jag får sån rolig bild om hur den kunde sett ut.. tss.

Denna dag då.. Jooo, de är något skumt med tågresor och mig nu.. först såg jag min stora drömhund. Jag har seriöst ALDRIG sett någon så söt hundras. Tror de var en mops. Sedan gick jag in på menyn på min fina rosa mobil och tror ni inte den hänger sig.. "Åhh" tänkte jag och försökte på alla vis lösa detta vilket ledde till att jag tog ur batteriet och telefonen dog.. Problemet är att den inte går att starta igen. Såå gott folk, vill ni nå mig kan ni glömma att jag svarar på min rosa mobil. Har dock mitt halebop nummer och mina närmaste har de så fråga dom isf. .

Skall fylla mp3n med härlig musik nu för kl03.30 ringer klockan ( inte på min rosa mobil :´(  ) och den traditionella bussresan till Ullared påbörjas.. Så underhållande sms och samtal är välkomna imorgon fm och lördag em : )


Nattinuffsan. .





Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0