Typiskt, men som vanligt..

Min terminliga tradition om att bli sjuk när dansen precis dragit igång har börjat smyga sig på.. Vaknade med halsont imorse och den sitter i.. Får verkligen inte bli sjuk till imorgon så dagens träning blir tyvär inställd : ( Ska dock försöka ta igen den senare i veckan om förkylningen inte blir värre..

Ska ta mig hem sen och dricka Phu´s sängvärmare (oboy med honing i) och ta de lungt. Tror jag ska se en ny Beck film : )

Måste också erkänna att de pirrar lite i magen inför imorgon... Jag hoppas som bara den !


image163

Kommentarer
Avsändare: Elin

*håller tummarna*

2007-09-02 @ 14:09:05
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0