Direkt fran Thailand.

Hej Sverige! Nu funkar bloggen. tur! loggade in i mandags men da kunde jag inte logga in :( Jag har de iaf kanon. Ca 36grader i skuggan varje dag sa de steker pa en aning. kan ju garantera att jag brant mig ett antal ganger.. vi ligger vid poolen och njuter for de mesta. Inte helt fel att ligga i varmen och njuta av en melonshake.

Och for er som tanker pa mig och mina paniker sa kan jag ge er ett gladjande besked att jag har varit enormt duktig. Ok, en attack har jag haft men tro de eller ej har jag gjort framsteg som bara den.. :)

Igar va vi och bowlade, ehmm.. for de forsta va de en manlig tjej som tog emot oss och for de andra smakade min bacardi hembrant/apelsin/hostmedicin.. Inte gott alltsa! Men de var kul :)

Vi har aven fatt en tuktuk forare vid namnet woodie. pa hans visitkort star de woodies adventure och han tar oss vart vi vill, aven till phiphi om vi sa vill.. lite klurigt hur han lyckas med de dock..

Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva. kommer formodligen pa de sen nar jag ligger i sangen. Men ma gott sverige !!

Saknar er!

Kommentarer
Avsändare: anonym

saknar dig med gumman!

2008-04-06 @ 22:41:39

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0