En dröm i rosa..

Helgerna går verkligen allt för fort nu.. Jag behöver med tid för återhämtning !  Igår städades de som bara den, soprummet är väl ungefär fullt nu. Vi var även till IKEA och shoppade lite nya fina grejjor. De var kul : )

Johannes lyckades med en specialare på Max, han skulle ha en mellan choklad milkshake. Men efter ca 10 min hade dom ännu inte fått chokladsmaken att funka och han fick två påsar minimorötter så länge. Sedan fick han byta smak till jordgubbs milkshake men fick då en stor istället för en mellan. När vi hade satt oss kom dom även med en stor chokladmilkeshake, för då hade dom fått igång den. Så han tjänade verkligen på problemet..

Och jag är besatt. Jag måste ha en ny bärbar dator! Den är bara helt underbar och jag vill ha den.. Ge mig!

image680

Min rosa dröm..

Kommentarer
Avsändare: Michael

Nice färg på datorn :) finns den i gult o svart oxå? haha =)
kram

2008-04-27 @ 14:48:55
URL: http://micheiuppsala.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0