Förlåt!

Jag har verkligen varit kass på att blogga den senaste tiden. Men blogg tiden får inte plats på schemat så som de gjorde förut. Fast de är bara tillfälligt kan jag dock tillägga.

De blir inte så mycket tid över nu när jag har praktik, slutar kl18 och då är de bara att ta sig hem, äta och så och även plugga sen är de nattinuffsan. Men nästa vecka är de ingen tenta iaf. Och igår gjorde jag den första tentan för denna vecka, min första tenta! Jag har riktigt ont i nacken idag från tentan, 15sidor och jag satt på en obekväm stol som var alldeless för hög i jämförelse med bordet.

På praktiken rullar de på bra. Trivs jätte bra! Idag blir de lunch med Sandra också : ) 


Njut av solen..

Kommentarer
Avsändare: loouise

Ja va fan alx . ryck upp dig :D jag sitter ju här i sthlm o väntar på att du ska skriva , men va händer, ingenting .. nej ALX. nu e det dax att börja underhålla mig igen :D kul att du trvis på praktiken :)

2008-04-22 @ 21:39:20

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0