God morgon

Jag börjar ana att mina dagar blir lite för vanliga eller enformiga kanske, jag har inget speciellt att skriva i bloggen. De är inte bra! Men endast för Louise´s skull skall jag skriva ett inlägg ändå. ( känn dig hedrad )

Även idag är de praktik och ikväll ska jag nog åka hem också. Hem och plugga typ. Får se om de hinns med någon promenad med Sara. De beror på hur trött jag är..

Min förkylning är inte bra än heller, börjar få ont i halsen igen. Seg jävel ! Men de är vår ute så jag är glad ändå. Att solen skiner och värmer lite piggar verkligen upp.. Och att de är fullt med tussilago, blåsippor och vitsippor gör ju bara saken bättre : )

Nej nu lär jag borsta gaddarna och ge mig iväg...

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0