Mammas födelsedag.

Jag visste inte att de skulle vara så mycket firande här igår.. De gjorde nog inte mamma heller. För de första så ringde telefonen en aning många gånger, mammas sms-signal hördes också en aning många gånger,blombudet kom 2ggr, hennes chefer stog helt plötsligt på bron samtidigt som Ann-Louise va här. Sen dök Saras mamma upp med Helena, deras gamla barndomsvän som dom typ aldrig träffar. Plus att Elin och Tobbe kom. Sen, mammas jobbarkompisar som aldrig kommer på självaste födelsedagen (enligt mamma) 12 st galna dagisfröknar störtar in, sen kom min gamla barnvakt + son, + grannarna, + Sara. Jag och min förkylning kände oss en aning förvirrade av alla dessa folk.. Jag trodde ju nästan jag skulle få ha mamms för mig själv igår, men icket!

Inatt har jag dock inte sovit mycket alls pga min förkylning. Men, jag känner mig inte trött iallafall. Nu väntar skolan!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0