Mera Thailand.

Nu ska jag forsoka skriva lite mer..

For de forsta, till mina klasskompisar! Lycka till pa tentan imorgon! Och idag nar jag gick nere pa strandpromenaden sa kom de fram en forsaljare till, absolut inte den basta!!! hans inledning lod "Helo, how many do you like?" han salde skor och jag visade inte de mesta inresse. bra inledning, hmm...

Igar va vi till fanta sea, roligt. Jag gillar forestallningen dar. haftiga danser med grym tajmning. dom borde tavla i formation. Men de basta av allt, jag och syster holl i jatte sma tiger ungar. jag trodde jag skulle le ihjal mig.. saa sota!

Var aven till lemsing beach igar, riktigt fint och paradis likt. men de va sa stora vagor sa jag klarade absolut inte av att bada. Jag har trots allt inte badat i ett hav pa flera ar.. sa de var en aningen varmt att ligga dar i den stekande solen. Men men..

Motte en bauta odla ikvall ocksa. jag flog bakat och greppade mammas arm, han som stog med odlan fattade min radsla och gick undan sa jag fick ga forbi, mycket vanligt. dock motte jag den 2 ggr till sedan da den inte flyttade sig. jag HATAR meterlanga odlor, eller de ar kanske inte odlor men enda..

Aja.. kommer hem till helgen sa da blir de bilder och hela koret..
Ma gott!


Kommentarer
Avsändare: Michael

du verkar ha det riktigt nice där nere :) är du säker på att ödlan inte var en krokodil?! :D haha
ses nästa vecka då! nu ska jag ladda ínför tenta i morn! puss o kram

2008-04-09 @ 17:09:25
Avsändare: Louise

Åh vad härligt ni verkar hadet .. va också till lemsing beach när jag va där .. jätte fint . men dock höga vågor då med .. snart kommer du ju hem o snacka om att du kommer synas i snön:D bra tajming där :P ses snart hejsvejs.

2008-04-09 @ 23:33:32

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0