Mina fossingar.

Mina fossingar värker och jag tycker synd om mig.. Tror jag måste börja med skobyte vid lunch nu innan fötterna strejkar.

Idag är jag sjukt trött, lär verkligen lägga mig i tid ikväll annars är de jag som snarkar på tåget imorgon.. Men efter imorgon är de 2 dagar ledigt sen praktik fredag och sedan 2 dagar ledig igen.. Det värsta är att ledigt betyder plugga. Upptäckte imorse att jag blandat ihop tentorna så den största tuffa tentan är nästa onsdag och INTE om två veckor..  Råplugga in de ca 40 komendierna nu typ!

Nu ska jag fortsätta smaska lite karameller och kolla på outsiders.. Underbart att bara ligga i soffan och må bra : )


Jag har tur som har dig..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0