Shopping gör mig glad.

Nu är tentan avklarad. Jag borde klara den även om det var frågor som vi inte ens pratat om me. Men förmodligen tas de frågorna bort om de flesta kuggat just dom. Så jag hoppas på de !

Sen var de min och Sandras shoppingrunda. Liksom bli lite uppmuntrad efter tentan. Så nu har jag en jacka, en tröja, leggings och randiga hängselshorts med mig hem. Och lite mindre pengar på kontot. Hmm.. Men jag blir glad av att shoppa, så de är de väl värt ? : ) 

Riktigt härligt väder ute idag, varmt och mysigt ! En såndär dag då man vill sitta vid ån och äta glass.. De är nog en av mina favorit " att göra " .


Sol sol sol..

Kommentarer
Avsändare: Sara

Ja det e märkligt att man kan bli glad av shopping! Har varit riktigt bra glassväder! Inte idag dock! Går det bra med skolan eller har du bara praktik nu? Kram

2008-04-28 @ 09:47:28
URL: http://saraagren.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0