Sista April.

Jag har precis målat mina naglar röda, tvättat pumpsen, korkat upp en cube och pratat med Honey. Honey, från Örebro som jag träffade på språkresan är i Uppsala och jag ska strax gå ner till henne och hennes kompisar och se på forsränningen : )

Johannes jobbar så han ska hämta mig efter Twiggy frostbites spelning. Liksom Emma är basisten, jag lär kolla. Ska kolla med Linnéa och hennes fransman Beru för övrigt!

Sen blir de grillning hos Oskar. Hoppas Linnéa, Emma och Beru hänger på dit, skulle vara kul : )

Fick en extern hårddisk av Johannes igår. En rosa! Lär skaffa en passande rosa dator nu ju : )

image681

Men lär fira vidare nu..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0