Tenta Panik.

Jag har tenta panik! Jag har tenta nummer 2 imorgon och mitt seriösa pluggande började för någon timme sedan. De hela blir ju inte bättre utav att vi har väldigt dåligt material att plugga med. Plus att min rosa hi-tec markeringspenna börjar bli slut efter förra tentan så nu blev mina markeringar inte så tydliga. Just nu känner jag mig så förbaskat jävla körd. Därför fick det bli en paus med lite uppmuntrande musik nu som innehåller massa positiva minnen..

Idag var de skola igen, genomgång inför tentan i säljkunskap. Jag mådde och mår psykiskt dåligt av högen med kompendier som skall in i min hjärna. Ingen vill ju liksom göra Sten besviken och missa någon viktig liten kunskap.. Ursh, för mycket tentor nu!

Men imorgon efter tentan ska jag och Sandra trösta oss lite. De blir en shopping runda på stan. Skall kanske införskaffa mig en röd jeans hängsel-klänning eller ett par jeans. Men vet inte om jag vill ha favoriten från Lee, Wrangler eller Diesel. Någon vårfin tröja lär de bli iallafall.

image679
Vilket par jeans är den stora frågan..



You.. you got to just, got to keep on trying..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0